دلنوشته‌های یک علاقمند به دیجیتال مارکتینگ

وبلاگی برای نوشتن خلاصه کتاب‌ها و تجربیات مدیر وبسایت مدیرباش

دلنوشته‌های یک علاقمند به دیجیتال مارکتینگ

وبلاگی برای نوشتن خلاصه کتاب‌ها و تجربیات مدیر وبسایت مدیرباش

دلنوشته‌های یک علاقمند به دیجیتال مارکتینگ

آموزش و کمک به دیگران برایم لذت بخش‌ترین کار دنیاست. آموزش آنچه یاد گرفته‌ام و تجربه کرده ام. تجربیات به دست آوردنی هستند اما تا زمانی که آنها را به دیگران هدیه ندهید ارزشمند نیستند

طبقه بندی موضوعی

نوشتن کتاب از آنکه فکرش را میکنم سخت تر نیست؟

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۳۱ ق.ظ

نوشتن کتاب: 

واقعا نمی دوم چی بگم. الان که سال 99 است تقریبا 3 ساله جدی میخوام کتاب بنویسم. حقیقتش رو بخواید 2 تا کتاب نوشتم البته با این آخری. اما جرات نکردم هیچ کدوم رو چاپ کنم.

گفتم جرات ؟؟؟!!! آره عدم انجام کاری درست در زمان خود از ترس میاد. 

اما این قرنطینه اجباری بابت کرونا ویروس ( ویروس کرونا) باعث شد بیشتر وقت داشته باشم. سر کار که نمیرم پس برای نوشتن کتابم وقت گذاشتم. 

تا الان تقریبا 35 هزار کلمه شده. اما دارم از اول بازخوانیش میکنم.

کتاب راجع به بازاریابی محتوای تبلیغاتی است. یعنی شما با خواندن کتاب باید بتونید برای محصولات و خدمات آنلاین خود محتوای تبلیغی بنویسید که بازدیدکننده با دیدن عنوان، قانع بشه محتوا رو بخونه، بعد به شما اعتماد کنه و جواب درخواستی مه ازش داشتید رو بده. 

شاید درخواست دادن ایمیل باشه و یا خرید از شما. 

بعضی از فصل‌های کتاب رو به صورت مقاله بروی سایت مدیرباش قرار داده‌ام. 

راجع به مدیریت برندها در بحران ویروس کرونا هم یه مقاله نوشتم گذاشتم رو سایت دوست داشتید اون رو هم یه نگاهی بندازید. دوست دارم نظرتون رو راجع به مقالات سایتم بدونم 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی