دلنوشته‌های یک علاقمند به دیجیتال مارکتینگ

وبلاگی برای نوشتن خلاصه کتاب‌ها و تجربیات مدیر وبسایت مدیرباش

دلنوشته‌های یک علاقمند به دیجیتال مارکتینگ

وبلاگی برای نوشتن خلاصه کتاب‌ها و تجربیات مدیر وبسایت مدیرباش

دلنوشته‌های یک علاقمند به دیجیتال مارکتینگ

آموزش و کمک به دیگران برایم لذت بخش‌ترین کار دنیاست. آموزش آنچه یاد گرفته‌ام و تجربه کرده ام. تجربیات به دست آوردنی هستند اما تا زمانی که آنها را به دیگران هدیه ندهید ارزشمند نیستند

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۸
شهریور
۹۹

با 2 نفر از دوستام مشغول تاسیس گروه توسعه دهنده کسب و کار اینترنتی استودیو هافتون بودم.

همچنان که از نامش پیداست به کسب و کارهای اینترنتی کمک می‌کنیم توسعه پیدا کنند.  کلمه توسعه معانی و برداشت‌های متفاوتی دارد و هر کسی به نحوی می‌تواند آن را تفسیر کند.

تفسیر ما از توسعه کسب و کار اینترنتی، افزایش درآمد و برندینگ کسب و کار است.

فضای اینترنت در ایران بعد از آمدن کرونا چهره جدید به خود گرفت به نحوی که شاید اگر کرونا نبود چند سالی طول می‌کشید به این سمت کشیده شویم. بیشتر مردم خریداشون رو اینترنتی انجام می‌دن.  هر کسی که کسب و کاری داره دوست داره در اینترنت هم شناخته بشه. تعداد ساعت استفاده از اینترنت و وقت گذرانی در شبکه‌های اجتماعی افزایش سرسام‌آوری داشته است.

مردم بیشترین وقت خود رو در اینستاگرام تلف می‌کنند. اگر کسب و کار داشته باشید مجبورید که از فضای ایجاد شده استفاده کنید و تجارتت رو رشد بدید.

ما در هافتون با توجه به تجربه چندین ساله در حوزه دیجیتال مارکتینگ تصمیم گرفتیم که تمرکز خود رو بیشتر بر حوزه ویدیو مارکتینگ بگذاریم. امروزه مردم بیشترین محتوایی که مصرف می‌کنند ویدیوست. ویدیو بیشترین تاثیرگذاری رو داره و این یک واقعیت انکارناپذیر است.

از ویدیو برای مقاصد مختلفی می‌توان استفاده کرد. از جمله:

  • ویدیو معرفی محصول
  • ویدیوهای آموزشی
  • ویدیوهای برندینگ
  • انیمیشن و ...

شما باید استراتژی مارکتینگ خود رو تعیین کنید و براساس آن از ویدیو برای مارکتنیگ استفاده کنید. اگر بدون برنامه و استراتژی بخواهید کسب و کار خود رو بشناسانید موفق نخواهید شد و فقط پول و زمان خود را هدر خواهید داد.

 

  • محمد میرزایی