دلنوشته‌های یک علاقمند به دیجیتال مارکتینگ

وبلاگی برای نوشتن خلاصه کتاب‌ها و تجربیات مدیر وبسایت مدیرباش

دلنوشته‌های یک علاقمند به دیجیتال مارکتینگ

وبلاگی برای نوشتن خلاصه کتاب‌ها و تجربیات مدیر وبسایت مدیرباش

دلنوشته‌های یک علاقمند به دیجیتال مارکتینگ

آموزش و کمک به دیگران برایم لذت بخش‌ترین کار دنیاست. آموزش آنچه یاد گرفته‌ام و تجربه کرده ام. تجربیات به دست آوردنی هستند اما تا زمانی که آنها را به دیگران هدیه ندهید ارزشمند نیستند

طبقه بندی موضوعی

آیا قرار است همچنان ضرر بدهیم؟؟؟؟

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۳۴ ب.ظ

الان چند روزه بدون اینترنت سر میکنیم. واقعا ضرر بزرگی. عادت کردیم تمام کارهایمان آنلاین شده است. دیروز برای ارسال مدارک از فکس استفاده کردم.

به یقین میگم کسب وکارهای اینترنتی ایران در روز بالاتر از 1000میلیارد ضرر میکنند. 

خدا میدونه تا کی این روند رو ادامه میدن. چرا؟ من هم نمیدانم؟ حق دارند؟ نه. دسترسی به اطلاعات آزاد در دنیای امروز حق هر انسانی است. حتی دورترین قبایل در فقیرترین کشورهای آفریقا نیز این حق رو رعایت میکنند.

اگر ادامه پیدا کند چکار کنیم؟ من خودم فعلا صبر رو پیشه کرده ام. اما ...

الان که دارم این پست رو میزارم فقط اینترنت (نامیلی ) فعال است و این وبلاگ تنها را نوشتن من به صورت یک هزار آنلاین بودن است.

آیا قرار است همچنان ضرر بدهیم؟؟؟

آیا قرار است همچنان ... باشیم ؟؟

 

 

 

 

  • محمد میرزایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی