دلنوشته‌های یک علاقمند به دیجیتال مارکتینگ

وبلاگی برای نوشتن خلاصه کتاب‌ها و تجربیات مدیر وبسایت مدیرباش

دلنوشته‌های یک علاقمند به دیجیتال مارکتینگ

وبلاگی برای نوشتن خلاصه کتاب‌ها و تجربیات مدیر وبسایت مدیرباش

دلنوشته‌های یک علاقمند به دیجیتال مارکتینگ

آموزش و کمک به دیگران برایم لذت بخش‌ترین کار دنیاست. آموزش آنچه یاد گرفته‌ام و تجربه کرده ام. تجربیات به دست آوردنی هستند اما تا زمانی که آنها را به دیگران هدیه ندهید ارزشمند نیستند

طبقه بندی موضوعی

یه تعریف از لوگو موشن داشته باشیم:

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۷ ب.ظ

لوگو موشن چیست؟

یه تعریف از لوگو داشته باشیم:

لوگو نشانه‌ای گرافیکی که به وسیله شرکت‌های تجاری، تولیدی و صنعتی و کسب‌وکارهای کوچک استفاده می‌شه تا از این طریق نوع خدمات، اهداف و محصولات خود رو سریع‌تر به مخاطب معرفی کنند.

معمولا لوگو به واسطه:

  • خلاقیت در طراحی آن
  • منحصر به فرد و بصری بودن  شناخته میشه.

برای اولین بار، در دوره رنسانس، صنعتگران به عنوان نشانه‌ای از صنعتگری برای خود، نمادهایی از چوب و سنگ تراشیدند. از سال ۱۸۷۶ به بعد، کسب و کارهای مختلف برای خود لوگو انتخاب کردند، و تا به امروز، هر جا که بحث بازاراریابی شود لوگو هم حاضر است.

در این چند سال اخیر شاهد  رقابت بیشتر و بیشتر بین برندها بوده‌ایم. دیگه دوران چوب و سنگ رنسانس گذشته. اگر نتونی در کسری از ثانیه مخاطب رو عاشق برند خود کنی، کسب وکارت رو هواست. مردم برای قضاوت درباره هر برندی فقط چند ثانیه وقت میزارن.

شرکت‌های مدرن مدام به دنبال روش‌های جدیدتر و موثرتری هستند تا تاثیرگذاری بیشتری روی مخاطب‌هاشون داشته باشند و از رقبای خود پیشی بگیرند.

امروزه مردم بیشتر وقت خود رو صرف دیدن محتواهای ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند. اینستاگرام تیک تاک و ...

لوگو ثابت و بی جان، هیچ چیزی برای گفتن نداره. دوران گرافیک‌هایی که فقط برای چاپ طراحی شده بودند (گرافیک‌های ایستا) دیگر به پایان رسیده.

 اما لوگو موشن....

لوگو موشن، انیمیت (حرکت) دادن لوگو به وسیله نرم‌افزارهایی مانند افتر افکت رو لوگو موشن میگن.

موشن کردن یک لوگو، هویت برند رو پر جنب و جوش، سرگرم کننده و جذاب نشان می‌ده. اگر می‌خوایی برندت در بازدیدکننده بمونه و اون رو تحت تاثیر قرار بدی لوگو موشن سریع‌ترین راهکار ممکن هستش.

کاری کنید که مخاطبین در اولین برخورد با برند شما، عاشقش شوند. چگونه؟

فقط چند ثانیه طول می‌کشه که بفهمیم چه چیزی ارزش دیدن داره و چه چیزی ارزشش رو نداره.

لوگو اولین نشان یک برند هستش. مهم است که با اون تاثیر مثبتی بر روی مخاطب گذاشته بشه.

با استفاده از یک لوگو موشن منحصر به فرد، می‌تونید مخاطب را شگفت‌زده کرده و خاطره خوبی در ذهن اون به جایی بذارید.  

احساسات

مبنای قضاوت ما انسانها احساساتون است و در مراحل بعدی تصمیم‌گیری،از منطق و عقل کمک خواهیم گرفت.

به کمک یک لوگو موشن عالی و منحصربفرد، می‌تونید حس شادی، هیجان، و دیگر حس های مثبت مخاطب هایتان را تلنگر بزنید. وقتی که از همان اول مخاطب‌هایتان را تحت تاثیر قرار می‌دید، احتمال بیشتری دارد که آنها را وادار به انجام عملی کنید که دوست دارید.

بیان داستان برند

هر برندی موفقی داستانی برای گفتن داره. با لوگو موشن میتونید به راحتی داستان برند خودتون رو ارائه بدید و مخاطب رو مجاب کنید شما همونی هستید که به دنبالش است. لوگو موشن نسبت به یک تصویر بی حرکت، توضیحات جزئی‌تری درمورد یک کسب و کار به مخاطب می‌ده. مثل یک ویدیو کوتاه که داستان خاص یک محصول یا یک شرکت را بیان می‌کنه.

چند توصیه مهم قبل از طراحی لوگو موشن:

  • قبل از اینکه لوگو موشن‌تان را تولید کنید، اهداف شرکت را بررسی کرده و به هویتی که برند نشان می‌دهد فکر کنید.
  • درمورد کاربرانتان تحقیق کنید. شما باید لوگو موشن را با توجه به علایق مشتری هایتان تهیه و تنظیم کنید.
  • سعی کنید که کاربر را شگفت زده کنید. لوگو موشنی تولید کنید که هر ثانیه آن برای کاربر غیر قابل پیش بینی باشد.
  • لوگو موشن را مختصر بسازید. تلاش نکنید که یک فیلم پیچیده از لوگویتان تهیه کنید. ترجیحا، لوگو موشن زیر ۱۰ثانیه باشد بهتر است.

کجا برای برند خود یه لوگو موشن حرفه‌ای سفارش بدم؟

استودیو هافتون

ما در هافتون کسب‌وکار شمارو بررسی کرده و سعی میکنیم مخاطب و مشتریان شما رو بشناسیم و براساس نیازها و علایق اونا لوگو موشنی حرفه‌ای برای شما طراحی کنیم که

به گونه‌ای که شما رو به عنوان برندی حرفه‌ای نشان دهد. طراحان ما سعی خواهند که در هر ثانیه از لوگو موشن شما، مخاطب رو شگفت‌زده کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • محمد میرزایی

لوگو

لوگو موشن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی